Mona en Mora zijn naarstig op zoek naar een nieuw rolmodel voor hun reclames. Ze hebben dan ook de handen in elkaar gestoken en besloten om de krachten te bundelen. Cora moet de deur uit, ze is nu echt te oud, een echte Truus is ze geworden. Geen excuus. Adios Cora.
Mona en Cora gaan de markt bestieren met een gemeenschappelijk rolmodel. Geen rolmops dit keer maar wel een ander geil dier. De dolfijn. Daar is iedereen dol op. Schijnt ook heerlijk te smaken, mits gefrituurd. En bij een dolfijne dolfijn denkt het management natuurlijk meteen aan Flipper.
Maar hoe past de vla van Mona in dit plaatje? ‘Eureka!’, roept een marketingmeisje stevavast. We dopen Flipper om in vla. ‘VLAFLIPPER!’
2 reacties
Nummer 22 · 13 april 2020 op 13:13
Vla vla vla flipperrrrr
Tsja, ….
Dol fijntjes. Doet u mee met CX café
van Gellekom · 14 april 2020 op 13:36
Ik hou van omdopen: mijn omdoping van de week is Piet Paulusma in Paul Pietersma . Moarn Oat