Ben me aan het vervelen dus ik dacht kom, laat ik eens iemand vervelen met wat onzin mail, hieronder kun je mijn “korte” e-mail wisseling lezen met Veilig Verkeer Nederland over de problematiek van sex achter het stuur.(waar gebeurd) De brief
Mijne dames/heren,
Als Veilig Verkeer Nederland voert u permanent actie voor een veiliger verkeersgedrag. Momenteel attendeert u automobilisten op gevaarlijke gedragingen achter het stuur, zoals mobiel bellen en kaartlezen.
Als seksuoloog is het mijn plicht u te wijzen op een onveilige gedraging waaraan u tot op heden nog geen aandacht hebt besteed: zelfbevrediging achter het stuur – voornamelijk gepraktiseerd door personen die vele uren achtereen op de weg zitten, zoals vertegenwoordigers en vrachtwagenchauffeurs.
Masturbatie gaat gepaard met overweldigende, erotische fantasieën die het de automobilist onmogelijk maken afdoende op het verkeer te reageren. Bovendien heeft hij al doende slechts één hand vrij om te sturen en te schakelen. Het gevolg: de automobilist slingert, houdt plotseling in om vervolgens weer gas te geven en gebruikt nodeloos zijn ruitenwissers.
Onderzoek toont tevens aan dat zelfbevrediging het reactievermogen van automobilisten zeer nadelig beïnvloedt. Al naar gelang de staat van opwinding hebben we het hier over een vertraging in de reactiesnelheid van 1,4 seconden na opkomst van de erectie, tot 7,8 seconden bij de daadwerkelijke ejaculatie (bron: The Sexual Highway, by Maurits Schilder, Oxford Press 1998, p. 637).
Graag verneem ik waarom uw organisatie reeds tientallen jaren ijvert voor veilige mobiliteit, maar paradoxaal genoeg masturbatie achter het stuur niet wenst te betrekken in haar beleid. Vanwaar die preutsheid? Uiteindelijk begint ieders leven toch met die fantastische reis van – pak ‘m beet – achttien
centimeter?
In afwachting van uw antwoord,
Hoogachtend,
T.H. RAAF

Het antwoord
Geachte heer RAAF,
Uw brief van 7 april jl. beantwoorden wij als volgt.
Diverse activiteiten van de automobilist interfereren met de rijtaak en kunnen hierop een negatieve invloed uitoefenen. Op basis van deze constatering communiceert de Verenigde Verkeers Veiligheids Organisatie 3VO, waarin zijn opgegaan de vereniging Veilig Verkeer Nederland (VVN), De Voetgangersvereniging en de Stichting Kinderen Voorrang!, eerst en vooral en overigens voortdurend dat de primaire taak van een voertuigbestuurder de rijtaak is en blijft.
De rijtaak wordt veelal onderscheiden in drie niveaus: het strategisch niveau, het tactisch of manoeuvre-niveau, en het operationeel of controle-niveau. Op dit laatste niveau, waartoe koers houden, sturen en gas geven behoren, wordt veelal automatisch gehandeld, op basis van automatische informatie-verwerking en basisvaardigheden.
Bij elk niveau van de rijtaak dient men echter in voldoende mate alert te zijn om te kunnen waarnemen, beoordelen, beslissen en handelen. Fouten die men in het proces van waarnemen, beoordelen, beslissen en handelen maakt kunnen doorwerken in latere fases en daarmee invloed hebben op de verkeersveiligheid.
Met vriendelijke groet,
Verenigde Verkeers Veiligheids Organisatie 3VO
Bert J. Woudenberg,
woordvoerder en politieke contacten.

Het tweede(!) antwoord
Geachte mijnheer RAAF,
Graag willen wij u bedanken voor uw brief betreffende erotiek en verkeersveiligheid. 3 VO maakt zich zorgen over de verslechtering van het verkeersgedrag en blijft zich vanuit haar taak als maatschappelijke organisatie tussen het publiek en de overheid inzetten voor een veiliger verkeersgedrag.
3 VO probeert de belangen van alle doelgroepen in het verkeer zo goed mogelijk te behartigen. Dat doen we niet door iedere keer een waarschuwend vingertje op te steken, maar doelgericht d.m.v. campagnes, maar ook door educatie, (ook bij de jeugd!), alle verkeersdeelnemers te wijzen op hun verantwoordelijkheden.
Individuele burgers die ons schrijven, zoals u hebt gedaan, die oplossingen aandragen van verkeersproblemen vinden bij ons een gewillig oor. Deze ervaringen worden door 3 VO gebruikt richting de politiek om verbeteringen voor bepaalde problemen te krijgen.
Dus door 3 VO wordt er zeker naar u geluisterd.
Uw suggestie betreffende Verkeersveiligheid en erotiek hebben wij doorgespeeld naar onze afdeling Verkeerszaken. 3 VO is altijd geïnteresseerd in meningen en bevindingen van weggebruikers en daarom ervaren wij uw brief als een waardevolle aanvulling.
Met vriendelijke groet,
vereniging Veilig Verkeer Nederland
Geert Lourens

Tja……misschien moet ik zoiets vaker doen als ik me verveel, dus weet je een instantie of organisatie met het bijbehorende e-mail adres laat het me even weten. Want instantietje pesten is toch het leukste wat er is!
ToT Onzin
R@@F©

Categorieën: Verkeer

R@@F

Hagenees in hart en lever, ondernemer, bloedzuiger en in het bezit van een veterstrikdiploma. Neem vooral mijn onzin niet letterlijk want na een aantal gedwongen opnames ben ik er al lang uit dat ik geen vrouwenhater en/of bloedzuiger ben maar simpelweg een grote hork. Wilt u toch uw irritatie aan mij kwijt dan kan dat per flessenpost!

4 reacties

gast · 6 mei 2003 op 17:24

Het is grappig, maar heb JIJ niks anders te doen? 😀

Yannick · 6 mei 2003 op 20:18

Raaf ik weet iets anders te doen voor jou. Kun je meteen je plaats in het hiernamaals verzekeren.

Als jij die vrachtwagen chauffeurs nou eens een handje helpt, kunnen zij rijden terwijl jij ze “verlicht” 😀 haha

gast · 9 mei 2003 op 15:16

Wat een zielig lulverhaal zeg van een gestoord konijn.Bah!

Kees Schilder · 10 mei 2003 op 01:09

Wat een zielige reactie.En nog anoniem ook.
Als jij over een jaar of duizend, een tiende vanhet talent van Raaf krijgt toebedeeld, dan mag je weer reageren.
Laat anders maar eens zien hoe je zelf een column in elkaar knutselt lafbek

Geef een reactie

Avatar plaatshouder