Ik was laatst met een kennis wat aan het kletsen over koetjes en kalfjes.
Toen kwam ter sprake dat ik net die dag de badkamer gepoetst had. Altijd een vreselijk karwei vind ik. Nou dat vond zij ook! Al pratende, of eigenlijk al typende want het was op MSN, vergeleken we wat schoonmaakmiddelen en methodes. En we kwamen tot het besef dat, wat je ook gebruikt of doet, het nooit leuk is om te poetsen. Een bekende slogan schoot in een variant door mijn hoofd: “Makkelijker kunnen we het wel maken maar leuker niet!”

Nou had ik die dag iets nieuws gebruikt waar ik razend enthousiast over was, dat wilde zij natuurlijk ook wel. Dus ik ging dat eens haarfijn uitleggen, ik had zo in een reclame spotje kunnen meedoen.
Om mijn getypte woorden kracht bij te zetten besloot ik om de cam aan te zetten en met mijn laptop naar mijn blinkende badkamer te gaan.
Ik ging op de wc-deksel zitten om verder te gaan met mijn commercial over dit wonderbaarlijke spul en intussen liet ik haar mijn trots zien.

“Het zit in een handige fles met spuitdop, je kunt het gewoon in je emmer doen maar ook puur op die extra vuile plekken “, dat was zo ongeveer mijn hele badkamer maar dat terzijde.
“Het is wel vrij prijzig, maar werkt erg goed en je hebt er weinig van nodig”.
Ik was zo bezig dat spul aan te prijzen dat ik niet in de gaten had dat zij aan de andere kant van de computer in een deuk lag van het lachen.
Maar toen ze dan eindelijk uitgelachen was vroeg ze: “Hoe heet dat spul dan?”.
Ja, dat was natuurlijk wel handig om te weten, zo’n goede reclame maker was ik dus niet.
“Het heet Blue Wonder” typte ik. Zij noteerde het op haar boodschappenlijstje want haar badkamer kon ook een sopje gebruiken.
“Dus het is blauw neem ik aan” zei ze.
Niet dus! Het is roze!
We lagen blauw van het lachen door dit roze wonder.

Categorieën: Gein & Ongein

9 reacties

pepe · 3 december 2006 op 12:34

En wat betaalde Blue (roze) wonder jou voor deze column 😉

Ik heb ook lekker gelachen en zag je met laptop op de wc zitten. Kan me goed voorstellen dat de andere kant van MSN in een deuk lag. Stond er niet iets op gebruiksaanwijzingen over de bijwerkingen van dat spul. In de trant van na inademing kunt u last hebben van tijdelijk gekte 😀

Grappige column dus.

DriekOplopers · 3 december 2006 op 14:37

Een onderhuids hilarisch opgeschreven alledaags tafereeltje. Wanneer zijn de beelden in de TV-reclame te zien? 😉

Driek

Catladylia · 3 december 2006 op 18:44

hahaha, heeel herkenbaar 😀
Is het echt zon’n goed middel? 🙂
groet,
Lia

KawaSutra · 3 december 2006 op 21:09

Nu de rechten nog zien te verkopen aan een reclamebureau. Het zou de reclameblokken wel wat opfleuren denk ik. ‘Leuker kunnen we het wel maken, niet makkelijker!’

arta · 3 december 2006 op 21:24

Hahaha, tegen niemand vertellen wie die ander was, he??
🙂
Leuke column!

Bitchy · 4 december 2006 op 06:46

Daar zit je dan op de toiletpot met je cam, zou het niet van de daken afschreeuwen, mensen zouden er een verkeerd beeld bij kunnen krijgen 😉

SIMBA · 4 december 2006 op 08:06

Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb…ik moet geld gaan vragen bij “Blue Wonder”.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties op deze kolder. 🙂

pally · 4 december 2006 op 09:57

Grappige column, was geen echte reclame, maar ga het toch eens kopen….. 😀 😀
Pally

SIMBA · 20 december 2006 op 15:34

Ik heb deze column naar Sorbo gestuurd, en die hebben hem op de site geplaatst.
http://www.sorbo.nl

Geef een antwoord