Mensen in nood doen rare dingen, dat is bekend. Maar rare dingen kom je ook tegen als je in nood verkeerd en hulp nodig hebt. Jij verkeerd in nood en kan bijvoorbeeld nog maar net bij je mobieltje komen en begint de alarmlijn te bellen … Tik – tik – tik …….. tuuuut – tuuuut … al onze medewerkers zijn in gesprek, heeft u vragen kies1, bent u beroofd kies 2, bent u gewond kies 3, voor overige vragen kies 4.

Tik (4) …. Tuuut – tuuut … al onze medewerkers zijn in gesprek, heeft u ergens pijn kies 1, is er een ledemaat gebroken kies 2, kunt u niet meer bewegen kies 3, voor overige vragen kies 4.

Tik (4) …. Tuuut – tuuut … al onze medewerkers zijn in gesprek, heeft u pijn in de rug kies 1, heeft u pijn in de buik kies 2, heeft u pijn in de borst kies 3, voor overige vragen kies 4.

Tik (3) …. Tuuut – tuuut … al onze medewerkers zijn in gesprek, heeft u pijn in de bovenarm kies 1, heeft u een drukkende pijn op de borst kies 2, bent u nog bij kennis kies 3, bent u blauw aangelopen kies 4.

Tik (4) …. Tuuut – tuuut … al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen …….. al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen ……..
al onze mede …… “goedenavond, u spreekt met de hartbewakingsdienst. Wat kunnen wij voor u doen?” Tuuut-tuuut-tuuut-tuuut ….. “Hm, weer zo’n vandaal: eerst de hartbewakingsdienst bellen en dan ophangen.”

Categorieën: Verhalen

5 reacties

LouisP · 22 mei 2010 op 16:46

P.

ik vind het grappig…..

groet,

Louis

Fem · 23 mei 2010 op 08:23

😆

arta · 23 mei 2010 op 09:50

😆
Tja, dit vind ik nu typisch een voorbeeld van: telefonisch menu de deur uit en weer terug naar direct ‘klanten’-contact…

DreamOn · 23 mei 2010 op 13:36

Leuke column!
Alleen schrijf je ‘verkeert’ af en toe verkeerd… :hammer:

lisa-marie · 24 mei 2010 op 23:13

Hij is goed, weg met die menu’s.

Geef een antwoord